Joanna Izdebska
Global Sales & Marketing Director, IPF Digital

Jest ekspertem z szerokim doświadczeniem na rynku finansowym zarówno w usługach bankowych jak i sektorze fintech. Od ponad 16 lat sprawuje funkcje dyrektorskie w międzynarodowych firmach, działających w naszym kraju. Jest specjalistką w zakresie sprzedaży, marketingu, E-commerce, CRM i zarządzania produktem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Deutsche Bank PBC S.A., UPC, Vivus Finance oraz Vanquis Bank. Od 2015 roku zarządza IPF Polska. Jest absolwentką wydziału Mikroekonomii niemieckiej Politechniki w Osnabrück oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, na wydziałach: Bankowość, Ubezpieczenia na życie.

Przemysław Kamiński
Country Manager, IPF Polska

Posiada niemal 20 letnie doświadczenie zawodowe, zarówno w polskich jak i międzynarodowych korporacjach, w tym 7-letnie doświadczenie w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym. Przemysław Kamiński jest specjalistą w zakresie sprzedaży, marketingu, CRM, badań rynkowych oraz szkoleń.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Aviva Polska, gdzie ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Wsparcia Sprzedaży oraz w spółkach Grupy GNB, Johnson & Johnson, Pentor Research International (teraz Kantar TNS). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finansów i Bankowości. Studiował również Socjologię w Collegium Civitas.

Wojciech Nesterenki
Head of Sales and Vendor Management, IPF Polska

Jest ekspertem związanym z branżą finansowa od ponad 18 lat. Doświadczenie zdobywał w Alior Bank S.A., Bank Zachodni WBK S.A. W trakcie swojej kariery był wyróżniany w konkursach sprzedażowych m.in. za najlepszy x-sell w Alior Banku i za najlepszą sprzedaż Kart Kredytowych. Zdobył również 3 miejsce dla najlepszego team’u w ogólnopolskim projekcie „Warto być razem”. Z IPF Polska związany jest od początku funkcjonowania firmy. Odpowiada za sprzedaż w kanałach offline i rozwój sieci sprzedaży partnerskiej w Polsce, a także zarządza współpracą z partnerami zewnętrznymi, dbając m.in. o kompetencje i zachowanie standardów w łańcuchu dystrybucji.

Marcin Młodzinski
Product Manager, IPF Polska

Jest ekspertem od ponad 10 lat związanym z branżą finansowa. Doświadczenie zdobywał w Polbank EFG i Raiffeisen Bank, pracując w obszarze kredytów detalicznych i kart płatniczych. Z IPF Polska jest związany od września 2016 roku odpowiada za wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w ramach rozwoju produktu i dostosowywania rozwiązań do potrzeb klientów. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Jarosław Błasiak
Collections Strategy Development Manager, IPF Digital

Od ponad 16 lat jest związany z branżą finansową. Doświadczenie zdobywał w firmach takich jak Citibank, Provident Polska, Banque PSA Finance oddział w Polsce, PSA Finance Polska Sp. z o.o., Vanquis Bank oddział w Polsce. W IPF Polska od 2015 roku odpowiada za wdrażanie innowacyjnych rozwiązań b2c – analiza oczekiwań klienta, user experience. Odpowiada również za kontrole i rozwój procesów windykacyjnych. Ukończył studia podyplomowe: MBA (w obszarze zarządzania) oraz z negocjacji i mediacji.