Pożyczka - najczęściej zadawane pytania

1. ZASADY UDZIELANIA POŻYCZEK

2. TWOJE KONTO

  • Czy mogę zmienić swój profil użytkownika?

    Możesz modyfikować dane na Twoim profilu w ograniczonym zakresie. Adres e-mail którego użyłeś przy rejestracji jest niezmienny i pozostaje on na stałe Twoim loginem do konta. Inne Twoje dane możesz zaktualizować na swoim profilu w sekcji „Strefa klienta”.

  • Zapomniałem hasła. Co teraz?

    Możesz zmienić hasło, klikając na link „Nie pamiętam hasła”. Podaj swój adres mailowy, na który wyślemy wiadomość umożliwiającą nadanie nowego hasła.

3. ZARZĄDZANIE TWOJĄ POŻYCZKĄ

  • Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?

    Oczywiście, że tak. Pożyczka może być spłacona przed końcowym terminem a to oznacza, iż całkowity koszt pożyczki będzie niższy. Jeżeli masz taki zamiar skontaktuj się z nami korzystając z sekcji „Obsługa Klienta” i wysyłając stosowne zgłoszenie.

    Będziemy mogli obliczyć kwotę pozostałą do spłaty.

  • Czy ktoś inny może dokonać płatności za mnie?

    Jak najbardziej. Musi jedynie znać numer Twojego konta dedykowanego do spłat pożyczki.

  • Jak sprawdzić końcową kwotę, jaką będę musiał uregulować?

    Składając wniosek, skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczkowego, by określić wysokość miesięcznych rat (zależnych od wysokości pożyczki i okresu spłaty) oraz całkowitą kwotę pożyczki do spłaty.

    Jeżeli jesteś już naszym klientem, wejdź do sekcji „Strefa Klienta”, gdzie znajdziesz bieżącą kwotę rozliczeniową wraz z terminem spłaty.

    Dodatkowo całkowitą kwotę do zapłaty znajdziesz na Harmonogramie Spłat oraz na Umowie pożyczki

  • Gdzie znajdę numer konta do spłaty pożyczki?

    Twój unikatowy numer konta dedykowany do spłat znajduje się w umowie pożyczki, oraz na Twoim profilu klienta. Pamiętaj, że nie jest to konto, z którego otrzymujesz pożyczkę.

  • Co wpisać w tytule przelewu?

    Dane do przelewu w tym tytuł sa podane na Twoim profilu w Strefie klienta w zakładce informacje ogólne. Tytułem przelewu powinien być zawsze numer Twojej pożyczki.

  • Wpłaciłem ratę, a nie ma jej jeszcze widocznej na profilu?

    Jeśli Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana u nas na koncie, to pamiętaj, że księgowanie na Twoim profilu odbywa się zazwyczaj 24 godziny po wpłynięciu przelewu na nasz rachunek bankowy. Przelewy międzybankowe mogą nie być księgowane na rachunkach w dni ustawowo wolne od pracy.

    Jeśli dokonałaś/eś spłaty na rachunek bankowy zawarty w umowie, to bądź spokojna/y informacja o wpłacie powinna się wkrótce zaktualizować na Twoim profilu. W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87.

  • Co się stanie, jeżeli nie spłacę na czas pożyczki?

    Zgodnie z Umową możemy podjąć działania w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnienia w spłacie. Doliczymy do Twojej należności stosowne odsetki za opóźnioną płatność. Możemy również być zobligowani do zgłoszenia sprawy do rejestru dłużników oraz biura informacji kredytowej. To z kolei może wpłynąć na Twoją wiarygodność kredytową i utrudnić Ci pozyskanie kolejnych pożyczek w przyszłości.

  • Czy mogę spłacić ratę pożyczki przed terminem?

    Oczywiście. Twoja spłata pokryje wtedy najbliższą wymagalną ratę. Jeśli natomiast dokonasz płatności kwoty wyższej niż kwota raty, rozliczy ona wymagalną ratę oraz kapitał ostatnich rat, dzięki czemu możesz zaoszczędzisz na odsetkach.

  • Wakacje od raty – jak ubiegać się o przesunięcie terminu spłaty raty?
    • Poinformuj nas o chęci skorzystania z odroczenia najpóźniej na 3 dni przed terminem raty.
    • Żeby wnioskować o odroczenie płatności, Twoja pożyczka powinna składać się z co najmniej 7 miesięcznych rat do spłaty, a spłacić powinieneś co najmniej 3 pełne, następujące po sobie raty, każdą w określonym dla niej terminie.
    • O pierwsze wakacje od raty możesz wnioskować najwcześniej w następnym dniu po terminie spłaty szóstej raty pożyczki.
    • Jeśli skorzystałeś już z jednego odroczenia, a chcesz skorzystać z kolejnego pamiętaj, że należy wpłacić nam conajmniej kwotę jednej raty.
    • Im większa liczba rat do spłaty, tym więcej razy możesz wnioskować o wakacje.

    Liczba możliwych wakacji od raty :

    • 1 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 7 do 11
    • 2 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 12 do 17
    • 3 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 18 do 23
    • 4 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty 24.
  • Jaki jest koszt skorzystania z wakacji kredytowych?

    Jeśli skorzystasz z odroczenia płatności to termin spłaty raty ulegnie przesunięciu o jeden miesiąc.

    Pamiętaj, że odsteki oraz prowizja będą wymagane w następnym terminie raty. Kwota raty nie ulegnie zwiększeniu wydłuży się tylko okres spłaty.

4. KONTAKT Z NAMI

  • Jak mogę złożyć zażalenie?

    Zapraszamy do sekcji „Obsługa Klienta” gdzi będzie można wysłać nam zgłoszenie z opisem sprawy. Odpowiedzi na zgłoszenia klientów udzielamy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08.00 - 20.00. Dołożymy wszelkich starań by ustosunkować się do Twojego zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych.

  • Mój wniosek został odrzucony. Czy mogę usunąć swoje dane?

    Jeżeli chcesz usunąć swoje dane, przejdź do sekcji „Obsługa Klienta” i poinformuj nas o tym, wysyłając nam odpowiednie zgłoszenie.

  • Jak mogę się z Wami skontaktować?

    To proste. Przejdź do sekcji „Obsługa Klienta” na naszej stronie i wypełnij formularz kontaktowy. Określ przyczynę kontaktu -pytanie, wyrazy uznania lub inne - i podaj niezbędne szczegóły. Postaramy się odpowiedzieć w możliwie najkrótszym czasie.

    Przed wysłaniem zapytania upewnij się, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się powyżej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak spłacać pożyczkę kliknij tutaj