HapiPożyczki na raty
Kontakt
Masz pytania?
Prześlij nam swoje pytania, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe
Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Administrator przetwarza Pani/ Pana dane w celu realizacji jego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest kontakt z nim w związku z jego działalnością gospodarczą jak i w innych sprawach lub w celu kontaktu w zakresie zawarcia lub realizacji zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W zakresie przetwarzanych przez Administratora danych przysługują Pani/ Panu prawa do: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia, sprzeciwu oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeśli chce Pani /Pan dowiedzieć się więcej, w jaki sposób i na jakiej podstawie Administrator przetwarza dane osobowe, zapraszamy do zapoznania się z Polityką Prywatności
Twoja wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą wkrótce!
Często zadawane pytania
1.Co było powodem wstrzymania możliwości wnioskowania o hapipożyczki?
Wstrzymanie możliwości wnioskowania o hapipożyczki jest związane ze zmianami zachodzącymi obecnie na rynku finansowym
Klientom hapipożyczki zaproponowano skorzystanie z oferty pożyczkowej partnera spółki, Provident Polska, który podobnie jak hapipożyczki należy do grupy finansowej – International Personal Finance (IPF).
Provident Polska SA od 25 lat jest liderem na polskim rynku pożyczkowym. Firma dostarcza prostych, rzetelnych i zawsze dostępnych produktów finansowych, obsługując miliony Polek i Polaków. Marka odpowiada na indywidualne potrzeby pożyczkobiorców, proponując złożoną i różnorodną ofertę.
2. Czy hapipożyczki zostały wchłonięte przez Provident Polska? Doszło do połącznia spółek?
hapipożyczki nie zostały wchłonięte przez Provident Polska, nie doszło także do połączenia spółek. Spółki są partnerami
Zarówno hapipożyczki jak i Provident Polska od początku działalności na polskim rynku należą do grupy International Personal Finance (IPF), z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
3.Czy w związku z połączniem spółek moje dane zostaną przekazane do PP?
Nie doszło do połączenia spółek hapipożyczki oraz Provident Polska. Obie spółki należą do grupy International Personal Finance i są partnerami.
Dane osobowe klientów nie zostaną przekazane do firmy Provident Polska. Aktywne pożyczki nadal będą obsługiwane przez Biuro Obsługi Klienta hapipożyczki. Korzystanie ze Strefy Klienta np. logowanie się i sprawdzanie saldo zadłużenia nadal będzie możliwe.
W przypadku zaciągnięcia nowego zobowiązania, udzieleniem i obsługą pożyczki będzie zajmować się Provident Polska. Skorzystanie z oferty spółki będzie wiązać się z udzieleniem odpowiednich zgód na rzecz Provident Polska jako odrębnego podmiotu.
4.Dlaczego na stronie proponujecie skorzystanie z usług firmy Provident Polska?
hapipożyczki oraz Provident Polska należą do jednej grupy International Personal Finance i są partnerami.
Provident Polska posiada wieloletnie doświadczenie na polskim rynku pożyczkowym. Marka odpowiada na indywidualne potrzeby pożyczkobiorców, proponując złożoną i różnorodną ofertę.
5.Czy produkt proponowany w Provident Polska, będzie udzielony na tych samych warunkach co w hapipożyczki?
hapipożyczki i Provident Polska należą do tej samej grupy kapitałowej, jednakże posiadają własną politykę sprzedażową.
Provident Polska będzie proponował produkty ze swojej oferty, na określonych w niej warunkach.
Provident Polska posiada szeroką ofertę produktową – znacznie szerszą niż hapipożyczki. Dzięki temu klient w dogodny sposób może dostosować produkt do swoich indywidualnych potrzeb.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą firmy Provident na stronie internetowej www.provident.pl
6.Czy jest jeszcze możliwość wnioskowania o pożyczkę w hapipożyczki? Czy decyzja o wstrzymaniu możliwości wnioskowania o hapipożyczki jest nieodwracalna?
Obecnie nie przyjmujemy nowych wniosków o hapipożyczki. Zapraszamy do skorzystania z oferty naszego partnera Provident Polska.
7.Co z moją aktywną pożyczką? Czy nadal będę miał dostęp do Strefy Klienta?
Aktywne pożyczki nadal będą obsługiwane przez Biuro Obsługi Klienta hapipożyczki. Korzystanie ze Strefy Klienta np. logowanie się i sprawdzanie saldo zadłużenia nadal będzie możliwe.
Zasady udzielania pożyczek
1.Kto może wystąpić o pożyczkę?
Obecnie udzielamy pożyczek jedynie obywatelom polskim, którzy są pełnoletni i posiadają rachunek bankowy, telefon komórkowy oraz źródła regularnego i udokumentowanego dochodu. Jeżeli spełniasz te wymagania, zachęcamy do wypełnienia krótkiego wniosku online – poznasz naszą decyzję w ciągu kilku minut.
2.Jak mam wystąpić o pożyczkę?
Skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczkowego i określ, ile potrzebujesz gotówki (możesz otrzymać nawet 25 000 zł) i na jak długo. Dostosujemy wysokość miesięcznych rat do Twoich dochodów. Możesz sprawdzić różne warianty wysokości raty pożyczki oraz okresu jej trwania.
3.Czy mogę wystąpić o przyznanie hapipożyczki, jeśli mam już inną pożyczkę do spłacenia w innej instytucji finansowej?
Tak, jeśli pozwala na to Twój dochód. Wypełnij prosty wniosek, by poznać naszą decyzję w ciągu kilku minut.
4.Czy mogę starać się o pożyczkę, będąc bezrobotnym?
Udzielamy pożyczek jedynie osobom, które mają źródło/a regularnego dochodu, co przekłada się na płynne spłacanie rat. Jednym z warunków udzielenia pożyczki jest posiadanie udokumentowanego dochodu uzyskiwanego na terytorium Polski z tytułu : umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, własnej działalności gospodarczej, kontraktu, emerytury lub renty stałej.
5.Kiedy otrzymam ofertę pożyczki?
Zaraz po przetworzeniu Twojego wniosku o pożyczkę poinformujemy Cię o podjętej decyzji mailowo na Twój adres e-mail.
6.Czy muszę być posiadaczem jakiejś nieruchomości?
Nie ma to dla nas znaczenia. Nie zabezpieczamy pożyczek na nieruchomości klienta.
7.Czy muszę mieć polskie obywatelstwo?
Możemy rozpocząć naszą znajomość, o ile jesteś polskim obywatelem z numerem PESEL i ważnym dowodem osobistym.
8.Czy mogę otrzymać pożyczkę, jeżeli widnieję w rejestrze dłużników?
Tego typu sprawy rozpatrujemy zawsze indywidualnie. Wypełnij nasz prosty wniosek, a my damy znać, czy możemy Ci przygotować ofertę pożyczki.
9.Co powinien zrobić w przypadku trudności z wpisaniem swojego numeru rachunku na wniosku?

Jeśli natrafiłeś na trudności we wnioskowaniu, a jesteś zainteresowany gotówką skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87, a my podpowiemy w jaki inny sposób możesz aplikować o hapipożyczkę.

Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem listy dostępnych banków. Już niedługo będziemy wykonać przelewy do wszystkich banków.

10.Czy warunkiem wzięcia pożyczki jest wpłacenie kaucji?
Nie. Nasza pożyczka nie wymaga wpłacenia kaucji ani innych opłat wstępnych.
11.Dlaczego mój wniosek o pożyczkę został odrzucony?
Bierzemy pod uwagę różne czynniki, poddając je analizie. Zachęcamy jednak do odczekania 30 dni i spróbowania ponownie.
12.Czy składam wniosek jedynie online?

Zgadza się. Wystarczy wypełnić krótki formularz na naszym portalu.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87, a my z chęcią pomożemy Ci.

13.Jakie dokumenty mam przygotować?
Wystarczy Twój PESEL i dowód osobisty. W nielicznych przypadkach wymagamy dodatkowych dokumentów o czym poinformujemy podczas weryfikacji telefonicznej.
14.Co mam zrobić w sytuacji, gdy swój dochód czerpię z różnych źródeł?
Doskonale. Wystarczy, że zsumujesz kwoty swojego dochodu z różnych źródeł i to będzie nasz punkt wyjścia.
15.Czy sprawdzicie moją osobę w rejestrze dłużników?
Tak. Stanowi to część naszej procedury weryfikacyjnej. Dzięki temu mamy pewność, że osoby, którym udzielamy pożyczki, będą w stanie ją spłacić.
16.Czy muszę podawać powód, dla którego chcę wziąć pożyczkę?
Pieniądze możesz przeznaczyć na dowolny cel, jednak dla ułatwienia przygotowaliśmy listę, z której możesz wybrać odpowiednią opcję.
17.Jak mam potwierdzić swój rachunek bankowy?
Po akceptacji zaproponowanej przez nas kwoty pożyczki wybierz bank, w którym posiadasz konto. Następnie będziesz przekierowany do bramki płatności w celu wykonania przelewu na kwotę 1 pln.
18.Dlaczego mam zapłacić złotówkę?
Prosimy o przelew 1 złotówki, jedynie wtedy, gdy otrzymasz już od nas ofertę pożyczki. Sprawdzamy w ten sposób czy to na pewno Twój rachunek bankowy. Zawsze zwracamy złotówkę na Twoje konto.
19.Czy mogę wykonać przelew weryfikacyjny z innego rachunku bankowego niż ten podany we wniosku?
Przelew weryfikacyjny musi być wykonany z rachunku podanego we wniosku. Musi to być indywidualny rachunek kredytobiorcy.
20.Dlaczego weryfikacja mojego rachunku bankowego jest negatywna?

Najczęstszym powodem takiej decyzji jest różnica pomiędzy danymi podanymi w banku a wprowadzonymi we wniosku o pożyczkę.

Zachęcamy do ponownej aplikacji i sprawdzenia poprawności danych.

21.Zaoferowaliście mi pożyczkę. Kiedy wpłyną pieniądze?
Bardzo szybko. Jeżeli masz komplet pozytywnych weryfikacji przelew z pożyczką zostanie zrealizowany bardzo szybko.
22.Czy otrzymam dokumenty pożyczki pocztą?

Dokument umowy jak i inne dokumenty występuje jedynie w formie elektronicznej, który jest opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym. Jeśli udzielimy Ci pożyczki to otrzymasz tak podpisaną umowę na swoim profilu i będziesz mógł ją wydrukować.

Nie ma potrzeby odsyłania nam podpisanej przez Ciebie umowy.

23.Czy mogę otrzymać większą pożyczkę zaraz po tym, jak spłacę poprzednią?

Jest to prawdopodobne, o ile pozwoli na to Twoja kondycja finansowa.

Możliwość zaciągnięcia drugiej i kolejnej pożyczki istnieje w momencie, gdy nasz system wygeneruje dla Ciebie spersonalizowaną ofertę dostępną na Twoim profilu oraz poinformujemy Cię o tym fakcie oddzielnym mailem.

24.Czy mogę wystąpić o kolejną pożyczkę, jeszcze przed spłatą poprzedniej?
Zwiększenia limitu kwoty pożyczki w trakcie jej spłaty będzie możliwe w momencie, gdy nasz system wygeneruje dla Ciebie spersonalizowaną ofertę dostępną na Twoim profilu oraz poinformujemy Cię o tym fakcie oddzielnym mailem.
TWOJE KONTO
1.Czy mogę zmienić swój profil użytkownika?
Możesz modyfikować dane na Twoim profilu w ograniczonym zakresie. Adres e-mail którego użyłeś przy rejestracji jest niezmienny i pozostaje on na stałe Twoim loginem do konta. Inne Twoje dane możesz zaktualizować na swoim profilu w sekcji „Strefa Klienta”.
2.Zapomniałem hasła. Co teraz?
Możesz zmienić hasło, klikając na link „Nie pamiętam hasła”. Podaj swój adres mailowy, na który wyślemy wiadomość umożliwiającą nadanie nowego hasła.
TWOJE KONTO
1.Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?

Oczywiście, że tak. Pożyczka może być spłacona przed końcowym terminem a to oznacza, iż całkowity koszt pożyczki będzie niższy. Jeżeli masz taki zamiar skontaktuj się z nami korzystając z sekcji „Obsługa klienta” i wysyłając stosowne zgłoszenie.

Będziemy mogli obliczyć kwotę pozostałą do spłaty.

2.Czy ktoś inny może dokonać płatności za mnie?
Jak najbardziej. Musi jedynie znać numer Twojego konta dedykowanego do spłat pożyczki.
3.Jak sprawdzić końcową kwotę, jaką będę musiał uregulować?

Składając wniosek, skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczkowego, by określić wysokość miesięcznych rat (zależnych od wysokości pożyczki i okresu spłaty) oraz całkowitą kwotę pożyczki do spłaty.

Jeżeli jesteś już naszym klientem, wejdź do sekcji „Strefa Klienta”, gdzie znajdziesz bieżącą kwotę rozliczeniową wraz z terminem spłaty.

Dodatkowo całkowitą kwotę do zapłaty znajdziesz na Harmonogramie Spłat oraz na Umowie pożyczki

4.Gdzie znajdę numer konta do spłaty pożyczki?
Twój unikatowy numer konta dedykowany do spłat znajduje się w umowie pożyczki, oraz na Twoim profilu klienta. Pamiętaj, że nie jest to konto, z którego otrzymujesz pożyczkę.
5.Co wpisać w tytule przelewu?
Dane do przelewu w tym tytuł są podane na Twoim profilu w Strefie Klienta w zakładce informacje ogólne. Tytułem przelewu powinien być zawsze numer Twojej pożyczki.
6.Wpłaciłem ratę, a nie ma jej jeszcze widocznej na profilu?

Jeśli Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana u nas na koncie, to pamiętaj, że księgowanie na Twoim profilu odbywa się zazwyczaj 24 godziny po wpłynięciu przelewu na nasz rachunek bankowy. Przelewy międzybankowe mogą nie być księgowane na rachunkach w dni ustawowo wolne od pracy.

Jeśli dokonałaś/eś spłaty na rachunek bankowy zawarty w umowie, to bądź spokojna/y informacja o wpłacie powinna się wkrótce zaktualizować na Twoim profilu. W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87.

7.Co się stanie, jeżeli nie spłacę na czas pożyczki?
Zgodnie z Umową możemy podjąć działania w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnienia w spłacie. Doliczymy do Twojej należności stosowne odsetki za opóźnioną płatność. Możemy również być zobligowani do zgłoszenia sprawy do rejestru dłużników oraz biura informacji kredytowej. To z kolei może wpłynąć na Twoją wiarygodność kredytową i utrudnić Ci pozyskanie kolejnych pożyczek w przyszłości.
8.Czy mogę spłacić ratę pożyczki przed terminem?
Oczywiście. Twoja spłata pokryje wtedy najbliższą wymagalną ratę. Jeśli natomiast dokonasz płatności kwoty wyższej niż kwota raty, rozliczy ona wymagalną ratę oraz kapitał ostatnich rat, dzięki czemu możesz zaoszczędzisz na odsetkach.
9.Wakacje od raty – jak ubiegać się o przesunięcie terminu spłaty raty?
  • Poinformuj nas o chęci skorzystania z odroczenia najpóźniej na 3 dni przed terminem raty.
  • Żeby wnioskować o odroczenie płatności, Twoja pożyczka powinna składać się z co najmniej 7 miesięcznych rat do spłaty, a spłacić powinieneś co najmniej 3 pełne, następujące po sobie raty, każdą w określonym dla niej terminie.
  • O pierwsze wakacje od raty możesz wnioskować najwcześniej w następnym dniu po terminie spłaty szóstej raty pożyczki.
  • Jeśli skorzystałeś już z jednego odroczenia, a chcesz skorzystać z kolejnego pamiętaj, że należy wpłacić nam conajmniej kwotę jednej raty.
  • Im większa liczba rat do spłaty, tym więcej razy możesz wnioskować o wakacje.

Liczba możliwych wakacji od raty:

  • 1 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 7 do 11
  • 2 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 12 do 17
  • 3 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 18 do 23
  • 4 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty 24.
10.Jaki jest koszt skorzystania z wakacji kredytowych?

Jeśli skorzystasz z odroczenia płatności to termin spłaty raty ulegnie przesunięciu o jeden miesiąc.

Pamiętaj, że odsetki oraz prowizja będą wymagane w następnym terminie raty. Kwota raty nie ulegnie zwiększeniu wydłuży się tylko okres spłaty.

Nazwa firmy

IPF Polska Sp. z o.o.

Adres Inflancka 4A
00-189 Warszawa
Telefon (22) 263 09 55
Adres e-mail bok@hapipozyczki.pl
Godziny pracy Poniedziałek-Piątek: 08:00- 16:00
Wniosek Wypełnij wniosek
Chętnie pomożemy Tobie w otrzymaniu pożyczki i odpowiemy na pytania
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek:
od 08:00 do 16:00
Zadzwoń
Obsługa klienta
IPF Polska Sp. z o. o.
Inflancka 4A
00-189 Warszawa
Pożyczka Długoterminowa
Informacje dotyczące Pożyczkodawcy:
Pożyczkodawcą jest IPF Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000333174 NIP: 7010191956, REGON: 141948913, o kapitale zakładowym 20.550.000,00 zł. IPF Polska sp. z o.o. prowadzi działalność w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki oferty pożyczki uzależnione są od poziomu i stopnia wiarygodności kredytowej konsumenta.
Dane osobowe:
Administratorem danych osobowych jest IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa (KRS: 0000333174). Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania przez niego danych osobowych, w szczególności dotyczące praw, osób których dane dotyczą w związku z przedmiotowym przetwarzaniem, zamieszczone zostały w Polityce Prywatności, która dostępna jest na stronie internetowej Administratora www.hapipozyczki.pl/polityka-prywatnosci.
Z Administratorem można skontaktować się poprzez: adres e-mail - bok@hapipozyczki.pl; telefonicznie pod numerem - 22 263 09 55 (koszt połączenia według taryfy operatora); lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Aleksandrę Banach, z którym można skontaktować się poprzez: (1) adres e-mail - privacy@ipfpolska.pl lub privacy_pl@ipfdigital.com; bądź (2) pisemnie na adres siedziby Administratora (z adnotacją „IOD”)."
Rozstrzyganie sporów:
Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a IPF Polska sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z wymogami firmy Google Inc. informujemy, że minimalny okres na jaki udzielane są oferty produktowe hapipożyczki wynosi 6 miesiące a maksymalny 36 miesiące. Maksymalne RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania) hapipożyczki wynosi 219,36%. Infolinia: 22 263 09 55 (opłata za połączenie według taryfy operatora). Adres email: bok@hapipozyczki.pl Wszelkie prawa do zawartości strony Internetowej zastrzeżone dla IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-189) przy ul. Inflanckiej 4A, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 20.550.000,00 zł.