HapiPożyczki na raty
Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki  branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapipożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, odda...

Nowa kampania hapipożyczek.

2016 M11 24

Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki  branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapipożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, oddała w ich ręce narzędzie, dzięki któremu ma kontakt i feedback zarówno na temat produktów, jak oczekiwań konsumentów. 

Internet to doskonałe źródło informacji, a hapipożyczki wiedzą jak je wykorzystać, aby lepiej poznać potrzeby swoich Klientów i docierać do grup docelowych. Wykorzystując nowoczesne narzędzie, jakim jest social listening, za pośrednictwem oficjalnego facebook’owego fanpage’a Ty zdecydujesz, marka rozpoczęła budowanie zaangażowanej społeczności.

Koncepcja komunikacji i identyfikacji wizualnej brandu jest oparta na wywoływaniu uśmiechu u odbiorców poprzez przekaz oparty na emocjach. hapipożyczki stawiają na sprofilowane lifestyle’owo i edukacyjnie komunikaty stosując odpowiednie kanały komunikacji, dlatego fanpage nie zawiera informacji o ofercie czy promocjach firmy.  Można za to dowiedzieć się czym jest RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania), czy też na jakie ważne kwestie zwracać uwagę podczas korzystania z propozycji firm pożyczkowych. Oprócz edukowania, hapipożyczkom zależy także, by osoby przeglądające profil Ty zdecydujesz otrzymywały kontent budujący pozytywne skojarzenia. Udostępniane posty w zabawny sposób zachęcają do uszczęśliwiania siebie i innych i pokazują, jak małe, codzienne przyjemności mogą pozytywnie wpłynąć na samopoczucie.

Dzięki tym działaniom, marka buduje społeczność, która aktywnie bierze udział w tworzeniu profilu. Świetnym dowodem na to jest zorganizowany niedawno, okołoświąteczny konkurs „Pieczesz czy wygrywasz?”, który spotkał się z bardzo dużym odzewem osób obserwujących fanpage. Za komunikację w social mediach odpowiada agencja Made in PR.

Chcąc dotrzeć do większej grupy odbiorców, hapipożyczki przygotowały, spójny z kierunkem komunikacji, animowany film reklamowy, który od początku grudnia można zobaczyć
w większości stacji telewizyjnych. Spot w zabawny sposób pokazuje, na co można przeznaczyć dodatkowe środki finansowe. Za pomysł kreatywny i produkcję spotów odpowiada Agencja Brasil, a za zakup mediów OMD.

Wideo zostało opublikowane także w serwisie YouTube, gdzie w ciągu miesiąca zostało obejrzane przez ponad 700 tys. osób, a komentarze opublikowane pod nim, wskazują
na bardzo pozytywny odbiór.

„Świetna ta reklama - najważniejsze, że przez połączenie takiej prostej (a jak radosnej!) animacji z chwytliwą nutką, od razu się ją zapamiętuje :D Gratulacje.” - skomentowała pani Karolina, użytkowniczka YouTube. Inny internauta zwrócił także uwagę na odpowiednie kreowanie wizerunku przez markę: „Bardzo fajne plus dobry pomysł na budowanie wizerunku, o co w tej branży wyjątkowo ciężko ;)”.

W związku z sukcesem i pozytywnym odbiorem spotu, w styczniu ruszyła kolejna filmowa odsłona kampanii pokazująca, że pożyczka to nie tylko sposób na spełnianie marzeń ale również narzędzie dbające o codzienną płynność finansową.  Zobaczyć ją można po raz kolejny w większości polskich stacji telewizyjnych, na YouTube’owym profilu marki oraz oficjalnym fanpage’u na Facebook’u „Ty zdecydujesz”.

Linki do spotów:
Spot kampanijny 1
Spot kampanijny 2

O hapipożyczki:

Firma IPF Polska Sp. z o.o. oferuje pozabankowe pożyczki długoterminowe pod brandem hapipożyczki, adresowane przede wszystkim do Klientów potrzebujących środków
na realizację swoich planów i zamierzeń, a którzy chcieliby mieć możliwość spłaty pożyczki
w wygodnych ratach, nawet przez 24 miesiące.

Spółka IPF Polska powstała w grudniu 2009 r. Od grudnia 2014 r. oferuje pożyczki pod marką hapipożyczki. W marcu 2015 roku IPF z siedzibą w Leeds (UK) kupił spółkę MCB Finance operującą w krajach bałtyckich oraz Australii. Nowa firma rozpoczęła działalność pod nazwą IPF Digital, a hapipożyczki weszły w skład portfolio marek i produktów zarządzanych przez wspomnianą spółkę. Dziś IPF Digital oferuje swoje pożyczki w 8 krajach: Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Polska, Hiszpania, Meksyk, Australia.

Chętnie pomożemy Tobie w otrzymaniu pożyczki i odpowiemy na pytania
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek:
od 08:00 do 16:00
Zadzwoń
Obsługa klienta
IPF Polska Sp. z o. o.
Inflancka 4A
00-189 Warszawa
Pożyczka Długoterminowa
Informacje dotyczące Pożyczkodawcy:
Pożyczkodawcą jest IPF Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000333174 NIP: 7010191956, REGON: 141948913, o kapitale zakładowym 20.550.000,00 zł. IPF Polska sp. z o.o. prowadzi działalność w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki oferty pożyczki uzależnione są od poziomu i stopnia wiarygodności kredytowej konsumenta.
Dane osobowe:
Administratorem danych osobowych jest IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa (KRS: 0000333174). Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania przez niego danych osobowych, w szczególności dotyczące praw, osób których dane dotyczą w związku z przedmiotowym przetwarzaniem, zamieszczone zostały w Polityce Prywatności, która dostępna jest na stronie internetowej Administratora www.hapipozyczki.pl/polityka-prywatnosci.
Z Administratorem można skontaktować się poprzez: adres e-mail - bok@hapipozyczki.pl; telefonicznie pod numerem - 22 263 09 55 (koszt połączenia według taryfy operatora); lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Aleksandrę Banach, z którym można skontaktować się poprzez: (1) adres e-mail - privacy@ipfpolska.pl lub privacy_pl@ipfdigital.com; bądź (2) pisemnie na adres siedziby Administratora (z adnotacją „IOD”)."
Rozstrzyganie sporów:
Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a IPF Polska sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z wymogami firmy Google Inc. informujemy, że minimalny okres na jaki udzielane są oferty produktowe hapipożyczki wynosi 6 miesiące a maksymalny 36 miesiące. Maksymalne RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania) hapipożyczki wynosi 219,36%. Infolinia: 22 263 09 55 (opłata za połączenie według taryfy operatora). Adres email: bok@hapipozyczki.pl Wszelkie prawa do zawartości strony Internetowej zastrzeżone dla IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-189) przy ul. Inflanckiej 4A, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 20.550.000,00 zł.